Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
En el seu record
Ha mort Isabel Pallarès, ex-secretària general de la Intersindical-CSC

La primera dona que va liderar una central sindical de classe a Catalunya. Pallarès encara estava activa als òrgans del sindicat, ja que fomava part del seu secretariat nacional.

24/06/2021 Política

Isabel Pallarès, ex-secretària general de la Intersindical-CSC ha mort aquest dijous a Barcelona després de patir una llarga malaltia, tal com ha informat el mateix sindicat.

Nascuda a Almacelles em 1964 (Segrià), treballava a l'ensenyament secundari, i es implicar a la Intersindical-CSC als anys 90. Entre 1998 i 2003 va ser la secretària general del sindicat independentista convertint-se en la primera dona a Catalunya que liderava una organització sindical de classe. Durant el seu mandat, va establir relacions amb LAB, que la van dur a crear la Plataforma de Sindicats de Nacions Sense Estat.

El 1998 va ser elegida secretària confederal  el 1998 en substitució de l'històric Miquel Porter i Moix. Va cedir el testimoni a Carles Sastre, que durant el seu mandat l'havia acompanyada com a secretari d'Acció Sindical. Actualment lidera el sindicat Sergi Perelló.

Valora
Rànquings
  1. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  2. Catalunya Nord commemorarà la Diada el 8 de novembre amb novetats
  3. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  4. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  5. Publiquen el llibre de Robert Surroca "Tot mirant enrere. Històries de la clandestinitat"
  6. Els docents de Catalunya obren un nou cicle de mobilització i convoquen una manifestació el 15 de novembre
  7. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora un retrat calidoscòpic"
  8. Es confirma la presència de compostos cancerígens al Camp de Tarragona i exigeixen al Govern una regulació immediata
  9. Pensar i fer (3). Història i potencialitat de la lluita nacional-popular
  10. La pressió veïnal força la suspensió del Ple de Sant Just Desvern per la negativa de l’alcalde a posicionar-se sobre la violència policial
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid