Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
En el seu record
Ha mort Isabel Pallarès, ex-secretària general de la Intersindical-CSC

La primera dona que va liderar una central sindical de classe a Catalunya. Pallarès encara estava activa als òrgans del sindicat, ja que fomava part del seu secretariat nacional.

24/06/2021 Política

Isabel Pallarès, ex-secretària general de la Intersindical-CSC ha mort aquest dijous a Barcelona després de patir una llarga malaltia, tal com ha informat el mateix sindicat.

Nascuda a Almacelles em 1964 (Segrià), treballava a l'ensenyament secundari, i es implicar a la Intersindical-CSC als anys 90. Entre 1998 i 2003 va ser la secretària general del sindicat independentista convertint-se en la primera dona a Catalunya que liderava una organització sindical de classe. Durant el seu mandat, va establir relacions amb LAB, que la van dur a crear la Plataforma de Sindicats de Nacions Sense Estat.

El 1998 va ser elegida secretària confederal  el 1998 en substitució de l'històric Miquel Porter i Moix. Va cedir el testimoni a Carles Sastre, que durant el seu mandat l'havia acompanyada com a secretari d'Acció Sindical. Actualment lidera el sindicat Sergi Perelló.

Valora
Rànquings
  1. Judici contra un llogater per convertir casa seva en un coliving
  2. Manifestació a Barcelona: "Prou agressions imperialistes. Ni a Veneçuela ni enlloc"
  3. "Defensem el Tren de l’Empordà" engega una campanya de signatures contra el trasllat de l’estació de Figueres
  4. Som Poble–CUP denuncia que l’alcalde de Sant Martí Vell va mentir sobre la informació prèvia de la visita de la família reial
  5. Mirar el món sense oblidar casa nostra
  6. Meridiana Resisteix arriba als 2.000 dies de lluita al carrer per la independència
  7. L’Assemblea per Cadaqués-CUP demana la dimissió de l’alcaldessa per mentir sobre el pas de camions pel Cap de Creus i per presumptes HUT il·legals
  8. Guanyem Girona impulsa un cicle d’actes per explicar la feina que està fent i el model de ciutat que volen consolidar
  9. Declara a Manresa l’activista independentista investigat per les protestes contra Felipe VI a Montserrat
  10. La Flama de la Llengua reapareix a Mallorca per unir els territoris dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid