Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Bona Diada
Per un Sant Jordi reivindicatiu que ens relliga com a nació i pels anhels de llibertat

Tot i el caire lúdic de la Diada, el poble català ho celebra cada cop més com a una jornada combativa per reivindicar la llengua com un anhel de llibertat que relliga tots els territoris que configuren el mapa de la nació, el Països Catalans. 

23/04/2024 El Davantal

Només recordar com a reflexió les paraules de Josep M. Llompart, 1991

"La nostra nació és avui, no hem pas d'amagar-ho, una ruïna. Només resta en peu la paret mestra de l'idioma: una paret ameneçada, plena d'esquerdes, en perill imminent d'ensorrar-se per sempre. Una paret, tanmateix apta perquè puguem restaurar, a partir d'ella i al seu voltant, el vast edifici que haurà d'aixoplugar-nos a tots".

Valora
Rànquings
  1. Empordà Dempeus crida a la mobilització contra l'allau d'iniciatives que amenacen el territtori
  2. Caminada popular reivindicativa per reclamar que no es construeixi la segona sortida de la C32 a Canet, Sant Pol i Sant Cebrià
  3. Protesta antimonàrquica a Girona contra la imposició de la imatge del rei Felip VI
  4. El Complot del Garraf contra la monarquia i la dictadura (1925)
  5. "Descobreixen" que Jaume Compte i Canelles va néixer l'any 1889 i no el 1897
  6. 100 anys d'infiltracions policials a l'independentisme català: de l'infiltrat del 1925 a Bandera Negra a l'infiltrat a Lleida descobert el 2025
  7. Una xaranga gironina guanya un concurs
  8. Vaga general per al 29 de maig!
  9. Castelló d’Empúries homenatja Jaume Compte en el centenari del Complot de Garraf
  10. Presentació a Reus de la reedició del llibre de Joan Crexell i Payà, "El Complot del Garraf (1925)"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid