Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Censura
El Govern de les Illes Balears cancel·la la subscripció a la revista 'El Temps'
24/01/2024 Comunicació

Nou atac al català de l'extrema dreta i el Partit Popular (PP) des del Govern de les Illes amb la cancelació de 27 subscripcions del setmanari El Temps

Segons el setmanari "La croada contra la llengua del govern PP/Vox a les Balears continua". La Conselleria de Presidència i Administracions Públiques ha comunicat oficialment a Edicions del País Valencià, empresa editora del setmanari EL TEMPS, que cancel·la les subscripcions que fins ara mantenia amb aquest mitjà de comunicació. «Aquesta Conselleria no està interessada a continuar rebent la revista», explicita aquest departament, capitanejat per Antònia M. Estarellas, en el correu remès a EL TEMPS. En concret, la cancel·lació afecta un total de vint-i-set subscripcions.

«Resulta lamentable que una administració que està obligada a promocionar l'idioma deixe de costat un mitjà fet íntegrament en català», ha assegurat Eliseu Climent, editor d'EL TEMPS, qui ha recordat que «el panorama mediàtic de les Balears és majoritàriament en castellà, circumstància que perjudica la normalització de la llengua».

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  5. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  6. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  7. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  8. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  9. Carrers plens i creix la crítica als sindicats majoritaris
  10. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid