Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Català
El Correllengua arriba a Girona
17/11/2022 Llengua

Aquest cap de semana, el Correllengua arriba a Girona en una edició dedicada a Joan Fuster, de qui se celebra el centenari del seu naixement. Començarà el proper dissabte, amb l'arribada de la Flama del Correllengua a les 11.30h a la plaá de la Independència. Hi haurà un taller de bals tradicionals i acabarà al vespre amb un concert d'Akoblats.

A les 11.30 h Rebuda de la flama i lectura del manifest
A les 11.45 h Parlament institucional
De 12 a 13.30 h Taller de balls tradicionals
De 13.30 a 13.45 h Lectura d'aforismes de Joan Fuster
De 17 a 19 h Ballada de sardanes Cobla Contemporània
De 19 a 19.15 h Discurs de cloenda
De 19.15 a 20.30 h Concert: Akoblats

 

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid