Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Català
El Correllengua arriba a Girona
17/11/2022 Llengua

Aquest cap de semana, el Correllengua arriba a Girona en una edició dedicada a Joan Fuster, de qui se celebra el centenari del seu naixement. Començarà el proper dissabte, amb l'arribada de la Flama del Correllengua a les 11.30h a la plaá de la Independència. Hi haurà un taller de bals tradicionals i acabarà al vespre amb un concert d'Akoblats.

A les 11.30 h Rebuda de la flama i lectura del manifest
A les 11.45 h Parlament institucional
De 12 a 13.30 h Taller de balls tradicionals
De 13.30 a 13.45 h Lectura d'aforismes de Joan Fuster
De 17 a 19 h Ballada de sardanes Cobla Contemporània
De 19 a 19.15 h Discurs de cloenda
De 19.15 a 20.30 h Concert: Akoblats

 

Valora
Rànquings
  1. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  2. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  3. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  4. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  5. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  6. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  7. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  8. La maldat com a bandera
  9. Entitats ecologistes denuncien una “campanya de criminalització” contra Collserola
  10. Independents per Salt–CUP vota en contra dels pressupostos de 2026 per incompliments de govern i manca de projecte
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid