Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la República
250a edició de la Cantada per la Llibertat a la plaça de Cort de Palma

Durant aquestes 250 setmanes, els cantaires han patit persecució policial, multes administratives i amenaces de feixistes. Res els ha aturat.

20/10/2022 Drets i Llibertats

Aquest dijous, 20 d'octubre de 2022, la Cantada per la Llibertat de la plaça de Cort de Palma arriba a la seva 250ena edició. Cada setmana, des de l'octubre de 2017, quan Jordi Cuixart i Jordi Sánchez varen ser injustament empresonats, un grup de persones es troben a la plaça de Cort de Palma per cantar el 'Cant dels ocells' i altres cançons com a manera de mostrar la seva solidaritat amb els presos polítics i amb els exiliats i el seu rebuig a la repressió de l'Estat espanyol.

Cada dijous vespre, plogui, nevi o faci calor, un grup de cantaires es troben per demanar la llibertat dels presos polítics, el lliure retorn dels exiliats polítics i la fi de la repressió política. L'activitat és organitzada pel col·lectiu Música per la Llibertat i aquest dijous arriben a la cantada número 250.

Valora
Rànquings
  1. Mor la històrica militant independentista Blanca Serra i Puig
  2. El baix relleu del Tibidabo que recorda la proclamació de la República Catalana torna a reivindicar-se com a símbol de memòria
  3. Sancionen un membre d'Orgull Agents Rurals per haver tallat l'accès a una base militar espanyola
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines respon a la denúncia rebuda per l'alcalde de Sant Martí Vell
  5. Acció antimonàrquica contra la presència militar a l’Expojove de Girona
  6. El fil que no es pot trencar
  7. In memoriam Blanca Serra i Puig (1943-2026)
  8. Blanca Serra: "En política l’adamisme porta a no reconèixer els predecessors d’un pensament o grup: cada grup o partit es creu que ha nascut com una novetat absoluta..."
  9. 80 anys de la 1a conferència del FNC a Dosrius a la casa pairal d'Esteve Albert el 1946
  10. L’ANC obre el debat estratègic de l’independentisme davant un nou cicle electoral
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid