Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la República
250a edició de la Cantada per la Llibertat a la plaça de Cort de Palma

Durant aquestes 250 setmanes, els cantaires han patit persecució policial, multes administratives i amenaces de feixistes. Res els ha aturat.

20/10/2022 Drets i Llibertats

Aquest dijous, 20 d'octubre de 2022, la Cantada per la Llibertat de la plaça de Cort de Palma arriba a la seva 250ena edició. Cada setmana, des de l'octubre de 2017, quan Jordi Cuixart i Jordi Sánchez varen ser injustament empresonats, un grup de persones es troben a la plaça de Cort de Palma per cantar el 'Cant dels ocells' i altres cançons com a manera de mostrar la seva solidaritat amb els presos polítics i amb els exiliats i el seu rebuig a la repressió de l'Estat espanyol.

Cada dijous vespre, plogui, nevi o faci calor, un grup de cantaires es troben per demanar la llibertat dels presos polítics, el lliure retorn dels exiliats polítics i la fi de la repressió política. L'activitat és organitzada pel col·lectiu Música per la Llibertat i aquest dijous arriben a la cantada número 250.

Valora
Rànquings
  1. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  2. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  5. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  6. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  7. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  8. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  9. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
  10. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid