Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
especulació
Manifestació a Begur contra la greu situació urbanística

30 de juliol a les 17.00 hores, a Sa Riera sota el lema #ATerra

27/07/2022 Territori
Salvem Begur, juntament amb SOS Costa Brava, Ecologistes en Acció i altres entitats de defensa del territori, organitzem un acte de protesta el proper dissabte, 30 de juliol a les 17.00 hores, a Sa Riera, i fan una crida a participar-hi.

A la concentració, amb el lema #ATerra, es llegirà un manifest de denúncia contra la greu situació urbanística que pateix Begur, des de fa anys.

Per facilitar la participació, l’organització ha previst el trasllat en autocar des de Begur a la platja de Sa Riera, d’anada i tornada.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  4. La màfia castellana
  5. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  6. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  7. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  8. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  9. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  10. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid