Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
No a la Comissaria
Nova concentració a la Via Laietana amb participació dels represaliats del Moviment d'Objectors de Consciència
06/06/2022 Drets i Llibertats

Aquest dimarts a laes 19h, la Comissió de la Dignitat i l l'ANC convoquen una nova concentració a la a Via Laietana, 43 per denunciar els torturadors, les tortures, les vexacions i els maltractaments, i exigir que la Comissaria esdevingui un Centre d'Interpretació de la memòria de la repressió.

Aquest cop es comptarà amb la participació de Peres Comellas i Jordi Muñoz, membres del Moviment d'Objectors de Consciència. "Allà continuarem tossudaments alçades fins aconseguir-ho. No ens aturarem. No ens aturaran" afirmen els convocats.

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid