Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#MeridianaResisteix
Meridiana Resisteix planta al Feixisme en el 628è tall per la República Catalana

Els opositors als talls, congregats per la plataforma Meridiana sin Cortes, han rebut el suport de membres del PP, Ciutadans, Vox i Valents.

05/01/2022 Política

Aquest vespre s'han viscut moment de tensió a l'entorn de la Meridiana de Barcelona durante el 628è tall per la República Catalana, ja que unes decenes de persones encapçalades per diputats, regidors i simpatitzants de les formacions de Vox, Partit Popular i Ciutadans han irrumput a l'acció amb la intenció de boicotejar-la. La policia ha hagut d'intervenir fent un cordó de seguretat. La resposta dels manifestants ha estat contundent amb crists de "Fora feixistes dels nostres barris".

Valora
;entitat, celebrades entre el 14 i el 18 d’abril, segons els resultats provisionals. Llach ha obtingut 1.972 vots, situant-se clarament al capdavant dels comicis.

', ), ), ); ?>
Rànquings
  1. Mor la històrica militant independentista Blanca Serra i Puig
  2. El baix relleu del Tibidabo que recorda la proclamació de la República Catalana torna a reivindicar-se com a símbol de memòria
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines respon a la denúncia rebuda per l'alcalde de Sant Martí Vell
  4. Acció antimonàrquica contra la presència militar a l’Expojove de Girona
  5. El fil que no es pot trencar
  6. Sancionen un membre d'Orgull Agents Rurals per haver tallat l'accès a una base militar espanyola
  7. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  8. In memoriam Blanca Serra i Puig (1943-2026)
  9. Blanca Serra: "En política l’adamisme porta a no reconèixer els predecessors d’un pensament o grup: cada grup o partit es creu que ha nascut com una novetat absoluta..."
  10. 80 anys de la 1a conferència del FNC a Dosrius a la casa pairal d'Esteve Albert el 1946
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid