Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
No tenim rei
Crema popular de fotografies del Rei Felip VI arreu del territori

El dijous 8 d’octubre s’organitzaran concentracions davant els ajuntaments arreu del país per fer una crema col·lectiva d’imatges del monarca espanyol. Aquestes accions seran el preludi a la mobilització que es farà divendres a Barcelona.

07/10/2020 Política
Aquest dijous 8 d’octubre, l'ANC ha convocat concentracions davant els ajuntaments d’arreu del país per fer una crema popular de fotos del rei. Cal recordar que el Tribunal Europeu de Drets Humans té sentenciat que aquesta acció és legal i s'empara dins la llibertat d'expressió, deixant en evidència les resolucions de la justícia espanyola.

L'entitat vol deixar clar que tan sols l’alliberament nacional ens permetrà deslligar-nos d’un règim injust i triturador de drets fonamentals. Només la independència aturarà la repressió!

Les concentracions de dijous seran el preludi a la mobilització que tindrà lloc divendres a Barcelona per rebre el rei i el president espanyols. Properament es detallarà més informació al respecte.

Aquest divendres arriben a Barcelona el rei Felip VI i el president Pedro Sánchez. L’Estat espanyol envia els seus màxims representats de visita a Catalunya enmig d’una nova espiral de repressió, vulneració de drets fonamentals, injustícia i ús antidemocràtic dels tribunals.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La màfia castellana
  3. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  4. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  5. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  6. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  7. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
  8. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  9. Revolta Pagesa se suma a les mobilitzacions dels docents
  10. La Fiscalia reconeix tortures a Via Laietana però arxiva el cas per falta d’autors
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid