Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
covid-19
L'ANC Anoia surt al carrer per defensar un model de societat que es fonamenti en el benestar i la justícia social

Van recordar els 9 anys del 15M, una commemoració que ha passat pràcticdament desaparcebuda arreu del país, en part a causa de la situació d'alarma per la pandèmia de la Covid-19

20/05/2020 Política

Una vintena de persones es van manifestar divendres passat amb guants i mascaretes i mantenint la distància de seguretat, amb diverses pancartes i amb crits d’independència. A més, ANC Anoia també va fer públic un comunicat en què critiquen la gestió de la crisi sanitària per part del govern espanyol, “el mal anomenat govern progressista no és menys centralista ni menys autoritari que el govern del PP. A l’hora de la veritat, recentralitza i erra en les compres de material sanitari”.

En el comunicat, també es critica “la persecució d’idees a les xarxes socials, la militarització de la crisi, el blanquejament de la monarquia, els abusos policials… Han fet que la gent hagi agafat por a expressar l’opinió en la via pública (com ho hem fet sempre, amb responsabilitat i tenint en compte la situació d’emergència sanitària). Amb aquesta responsabilitat, avui sortim als carrers per dir que seran sempre nostres”.

L’entitat independentista tanca el seu comunicat dient que “la crisi econòmica que vindrà ha de ser gestionada des de Catalunya i ens cal una República per assegurar que no l’acabin pagant les classes populars i mitjanes. Si el règim del 78 és austeritat, la República Catalana ha de ser benestar i justícia social”.

Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  5. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  6. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  7. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  8. Incendis: quaranta anys repetint el mateix diagnòstic
  9. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  10. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid