Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
covid-19
L'ANC Anoia surt al carrer per defensar un model de societat que es fonamenti en el benestar i la justícia social

Van recordar els 9 anys del 15M, una commemoració que ha passat pràcticdament desaparcebuda arreu del país, en part a causa de la situació d'alarma per la pandèmia de la Covid-19

20/05/2020 Política

Una vintena de persones es van manifestar divendres passat amb guants i mascaretes i mantenint la distància de seguretat, amb diverses pancartes i amb crits d’independència. A més, ANC Anoia també va fer públic un comunicat en què critiquen la gestió de la crisi sanitària per part del govern espanyol, “el mal anomenat govern progressista no és menys centralista ni menys autoritari que el govern del PP. A l’hora de la veritat, recentralitza i erra en les compres de material sanitari”.

En el comunicat, també es critica “la persecució d’idees a les xarxes socials, la militarització de la crisi, el blanquejament de la monarquia, els abusos policials… Han fet que la gent hagi agafat por a expressar l’opinió en la via pública (com ho hem fet sempre, amb responsabilitat i tenint en compte la situació d’emergència sanitària). Amb aquesta responsabilitat, avui sortim als carrers per dir que seran sempre nostres”.

L’entitat independentista tanca el seu comunicat dient que “la crisi econòmica que vindrà ha de ser gestionada des de Catalunya i ens cal una República per assegurar que no l’acabin pagant les classes populars i mitjanes. Si el règim del 78 és austeritat, la República Catalana ha de ser benestar i justícia social”.

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  3. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  4. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  5. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  6. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  7. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  8. Lleida acollirà la presentació de "La revolució pendent", el llibre sobre la història i memòria del PSAN-Provisional
  9. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  10. Polèmica pel pregó de Saúl Craviotto a Lleida pel seu suport al 155 i la seva vinculació amb la Policia Nacional espanyola
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid