Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Covid-19
La Intersindical-CSC promou la creació d’una Xarxa solidària de treballadores i treballadors autònoms

Amb l'objectiu de superar la crisi provocada per la Covid-19 com a alternativa a la manca de polítiques efectives

14/04/2020 Laboral

Som Autònoms de la Intersindical-CSC ha impulsat la creació d’una Xarxa solidària de treballadores i treballadors autònoms amb l'objectiu de superar la crisi provocada per la Covid-19 com a alternativa a la manca de polítiques efectives.

Segons el sindicat, "Ara, amb la situació que s’ha produït com a conseqüència de la crisi provocada per la Covid-19, s’ha fet encara més palesa la vulnerabilitat i la manca de protecció institucional, malgrat ser un col·lectiu molt nombrós i bàsic pel funcionament del nostre país".

Considera que "cal treballar des de l’àmbit sindical, polític i social per reivindicar per a les treballadores i els treballadors autònoms les condicions dignes que mereixen i denunciar les realitats sobre el col·lectiu i que posen en risc llocs de treball i una part molt rellevant del teixit econòmics del nostre país".

Per això des de Som Autònoms de la Intersindical-CSC es demana la participació i col·laboració de les persones autònomes del país, unint-se subscriguin a aquestes reivindicacions i aquest projecte d’autoorganització per sortir de la crisi, formant part de la sectorial d’autònoms de la Intersindical-CSC i/o de la Xarxa solidària de treballadores i treballadors autònoms.

Vols formar part de la Xarxa solidària de treballadores i treballadors autònoms? clica aquí

Vols conèixer quines treballadores i treballadors autònoms formen part de la Xarxa solidària? clica aquí

Valora
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Nova intervenció policial al Pont de Santa Cristina d'Aro per impedir la presència d'estelades i pancartes
  3. Arbúcies ret homenatge a Blanca Serra i Puig i a Carles Benítez en la presentació de "La Revolució Pendent" el llibre del PSAN-P
  4. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  5. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  6. Recuperar l’independentisme combatiu i transversal
  7. Convoquen diversos actes polítics independentistes el matí de l'11 de setembre a Barcelona
  8. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
  9. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
  10. Més de 200 persones homenatgen Pep Musté i Teresa Putellas a Montesquiu
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid