Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Dret a Decidir
Decidim un nou model econòmic pel País Valencià

Amb la presentació del llibre “Economia del bé comú i transformació del model econòmic” es donarà a conèixer un nou model econòmic, davant de les urgències socials, econòmiques i ecològiques del País Valencià, que pose veritablement l’accent en la millora del conjunt de la societat valenciana.

12/10/2019 Drets i Llibertats

El dijous 17 d’Octubre a les 19 hores, al Centre Cultural Octubre de València, la Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià presentarà el llibre del catedràtic Joan Ramón Sanchis i Palacio “Economia del bé comú i transformació del model econòmic”.

L’acte, on col·laboren la Crida pel Finançament i Acció Cultural del País Valencià, comptarà amb la presència de l’actriu, directora i diputada per Podem a les legislatures XI i XII Rosana Pastor, el coordinador de Decidim Antoni Infante i el catedràtic d’organització d’empreses,  director de la càtedra economia del bé comú i autor del llibre Joan Ramón Sanchis i Palacio.

L’objectiu de la jornada serà presentar un nou model econòmic, davant de les urgències socials, econòmiques i ecològiques del País Valencià, que pose veritablement l’accent en la millora del conjunt de la societat valenciana. Indubtablement, la jornada també tractarà la situació d’empobriment que pateix el poble valencià a causa de l’infrafinançament i espoli sistemàtic a la que ens veiem sotmesos.

Per això, Decidim vol convidar a tot el conjunt de la societat civil valenciana, així com a partits polítics a participar el pròxim dijous 17 a les 19 hores a veritablement decidir un nou model econòmic pel País Valencià. 

Valora
Rànquings
  1. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  2. El 6 d'Octubre de 1934: la lluita per la República catalana
  3. Plataforma per la Llengua reclama una hora més de català a batxillerat i obre un manifest per recollir suports
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 15 d’octubre en solidaritat amb Palestina
  5. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  6. La Vall d’en Bas acollirà una jornada sobre la repressió contra el maquis i les estratègies contrainsurgents del franquisme
  7. La crisi de TV3, símptoma d’una desconnexió creixent dels mitjans públics catalans
  8. Catalunya persisteix malgrat els seus polítics
  9. 12 d’octubre: de la Hispanitat imposada a la resistència popular
  10. “Acabar la feina començada”: la Columna del 27 d’Octubre fa una crida a culminar el camí de la República
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid