Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la Republica
Els CDR fan una crida a la mobilització indefinida durant tallada de 15 hores de l'AP-7 a l'Ampolla

També demanen la dimissió del conseller Buch i la implementació de la República

09/12/2018

Els CDR del de les Terres de l'Ebre i el Camp han tallat durant més de 15 hores l'AP-7 entre Tortosa. El tall ha començat a les 7:30 del matí quan han ocupat la calçada i ràpidament s’han generat retencions. Els Mossos d’Esquadra s’han personat al lloc dels fets i han procedit a desviar el trànsit per la N-340. 

Els manifestants han realitzat l'acció per a fer una crida a la mobilització permanent, demanar la dimissió del conseller d'Interior i la implementació de la República. Han rebut mostres de suport logístic d'altres CDR pel que fa al subministraments d'aliments, aigua i cafè.

 


Valora
Rànquings
  1. Dos anys d’Illa: el fracàs també té còmplices
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  5. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  6. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  7. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  8. Habitatge o caos
  9. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  10. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid