Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
3-O
Presentació de la Campanya de suport a Joanjo Bosk, sancionat per la vaga del 3 Octubre
25/09/2018 Drets i Llibertats

El proper divendres, es presentarà a Figueres la campanya de suport a Joanjo Bosk. L'acte tindrà lloc a la plaça Triangular de la capital de l'Alt Empordà a les 20h.

Joanjo ha estat sancionat  per part del Departament d’Interior de la Generalitat per la seva suposada participació activa en els talls de circulació del passat 3 d’octubre de 2017 a l’AP-7. Aquesta sanció repessiva arriba amb el nou govern de la Generalitat, després que l'article 155 deixés de ser efectiu.

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Com pot caure el règim de l’abús
  4. Els CDR commemoraran els nou anys de l’1-O amb una mobilització a Urquinaona
  5. Risc més esforç és igual a riquesa?
  6. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  7. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  8. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  9. Concentració a Barcelona contra els desnonaments arran del cas de la Maricarmen
  10. Una parella de 81 i 74 anys afronta un desnonament a Badalona per haver avalat la hipoteca del fill
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid