Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ni presos ni exiliats
Poetes dels Països Catalans a Berga per l'alliberament dels presos i el lliure retorn dels exiliats

Berga esdevé durant 3 hores la capital cultural de nació en un clam per la llibertat. 

10/09/2018 Política

L'acte sota el títol "Paraula de Poeta" va omplir de gom a gom el Teatre municipal de Berga. El recital poètic es va combinar amb la música de la Polifònia de Puig-reig i la la interpretació dels presentadors, Joel Joan i Anna Sahun, i una cloenda emotiva de la també actriu Carme Sansa, segons la crònica d'Aquí Berguedà.cat.

Segons aquest mitjà, l’acte ha tingut dos moments àlgids. El primer, a l’equador, quan desenes de persones han pujat a l’escenari, al ritme del Tabal de la Patum, aguantant marcs amb fotografies de les cares dels presos i exiliats. Un cop a l’escenari, la Polifònica ha cantat el Sant Martí del Canigó mentre les fotografies seguien alçades. I el segon, l’apoteòsic final de Carme Sansa, que ha recitat el poema No passaran, d’Apel·les Mestres, amb l’acompanyament del Tabal.

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Com pot caure el règim de l’abús
  4. Els CDR commemoraran els nou anys de l’1-O amb una mobilització a Urquinaona
  5. Risc més esforç és igual a riquesa?
  6. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  7. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  8. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  9. Concentració a Barcelona contra els desnonaments arran del cas de la Maricarmen
  10. Una parella de 81 i 74 anys afronta un desnonament a Badalona per haver avalat la hipoteca del fill
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid