Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per a la República
La web "Adéu Ibex35" informa com fer el canvi a un consum ètic, sostenible i de proximitat
20/06/2018 Política

El Comitè de Defensa de la República de Vilanova i la Geltrú (@cdrvng) ha creat la web "Adéu Ibex35" amb informació per deslligar-se d'empreses que actuen "de forma il·legítima contra la voluntat popular i apostar per empreses ètiques i de proximitat".

En aquesta línia, la web et proposa les alternatives a les empreses que se situen a l'Ibex35 o al seu entorn. També fa una crida a mantenir viva la pàgina. "Comparteix-la a les xarxes, fes suggeriments o una donació", assenyala.

Per diu Adéu a l'Ibex35, la pàgina remarca que "La República no es fa només de dies històrics, també hi ha petites accions individuals del nostre dia a dia que ens apropen a l'objectiu de construir un país més just per a tothom. Aixecar la República vol dir deslligar-se de les empreses de l'IBEX que actuen de forma il·legítima en contra la voluntat popular. Apostem per empreses de proximitat, respectuoses amb el medi ambient, socialment responsables i basades en models democràtics".

Valora
Rànquings
  1. “La catalanofòbia existeix i seguirà existint fins que Espanya acabi el seu propòsit: anorrear els catalans a costa de negar-los el dret a escriure la seva història”
  2. Barcelona serà el punt de partida de la flotilla internacional que vol trencar el bloqueig de Gaza
  3. SOS Costa Brava obre el Camí de Ronda de Cap Roig i denuncia la seva privatització
  4. L’Exèrcit espanyol de Terra patrulla Eivissa en una operació de “dissuasiu” en temps de pau
  5. L’Ajuntament de Santa Susanna continua abocant aigües freàtiques il·legalment al mar
  6. EH Bildu: El que va dir Alonso sobre Txiki i Otegi "blanqueja el franquisme"
  7. Lleida acollirà una gran manifestació el 5 d’octubre contra les agressions al territori i en defensa de la vida rural
  8. Nous terratrèmols a la costa del Sénia en ple segellat de la Plataforma Castor
  9. Fa 18 anys que ens va deixar Lluís Maria Xirinacs
  10. No n’hi ha prou amb informar en català: cal narrar el país en clau nacional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid