Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llibertat d'Expressió
L'Audiència Nacional espanyola dicta ordre de detenció estatal i internacional per al raper Valtonyc

El grup de suport a Valtonyc ha dit que desconeix si el raper és a Bèlgica, després que dimecres alguns mitjans publiquessin que havia marxat a l'estranger i molt concretament a Brussel·les.

24/05/2018 Drets i Llibertats

El fiscal de l'Audiència Nacional ha dictat una ordre de detenció espanyola i internacional contra Valtonyc. La fiscalia admet que el cantant està "en parador desconegut" i que ha sigut impossible notificar-li la diligència que requeria el seu ingrés a presó en el termini de deu dies. En teoria, Valtonyc tenia fins a les 12 de la nit per presentar-se a la presó, de manera que s'ha accelerat la maquinària judicial davant les informacions periodístiques que ahir van revelar que havia fugit de l'Estat espanyol.

El grup de suport a Valtonyc ha dit que desconeix si el raper és a Bèlgica, com ha circulat les últimes hores. Així ho ha admès Mulay Embarek, un dels membres, després que dimecres alguns mitjans publiquessin que havia marxat a l'estranger.

Embarek ha assegurat que l'entorn proper del cantant, entre els quals se situen els membres del grup de suport, no sap res d'ell des de fa tres setmanes: "Nosaltres no en sabem res, fa tres setmanes que no sabem res, si és viu o és mort. En el cas que hagi triat l'exili nosaltres seguirem avançant, l'exili no és una rendició, és seguir la lluita."

Per la seva banda, el raper Pablo Hasel ha confirmat en roda de premsa des de l'Eurocambra que ell no té intencions de marxar a l'estranger.

Valora
Per saber-ne més
Rànquings
  1. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  2. La IV Trobada de Dones dels Països Catalans debatrà a Prada sobre feminisme i construcció nacional
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. Poble Lliure i La Forja organitzen dos actes a Arbúcies i Girona amb motiu de la Diada
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. L’Assemblea Sobiranista reclama expulsar Aena dels aeroports de les Illes
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  9. Les entitats memorialistes recorren la declaració de Via Laietana 43 i exigeixen la fi dels usos policials
  10. L’ANC se suma a la concentració del 17-A per exigir la veritat sobre els atemptats
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid