Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1-0
Correus bloqueja l'enviament de "La Veu", publicació de Poble Lliure
19/09/2017 Drets i Llibertats

Poble Lliure ha denunciat aquest dilluns a les xarxes socials que Correus ha bloquejat l'enviament del núm 6 de la seva publicació "La Veu". A la portada es pot llegir "Octubre 2017: Guanyem la República".

Cal recordar, quan tot just va començar la campanya, Òmnium va denunciar que  els havien censurat la seva revista mensual. En concret, l'entitat  va explicar que Correus els havia retingut uns 60.000 exemplars del número perquè incloïa la un domàs on es reivindicava la paraula "democràcia"

En el número censurat  de "La Veu" trobareu els següents continguts (la podeu llegir en aquest enllaç):

- Editorial: Octubre 201, guanyem la República

- 1977-2017: De la transició postdictadura a les portes de la ruptura independentista

- En record de Toni Terrones

- La paraula contrària: Quina solució política té el drama dels refugiats?

- "Ara és demà", una postveritat educativa

- El rejoveniment de la Xina

- Memòria i fermesa per la llibertat

- El disc: "Demà 2017" de BRAMS

 

Valora
Rànquings
  1. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  3. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  4. La màfia castellana
  5. El ple de Sant Just rebutja la moció per exigir responsabilitats pels fets de les Festes de Tardor
  6. La Trobada de Dones dels Països Catalans al País Valencià reforça la coordinació feminista i nacional
  7. Baltasar Garzón presidirà la ‘Comissió de la Veritat’ enmig de crítiques pel seu paper en causes vinculades a denúncies de tortura
  8. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  9. Més de 200 entitats convoquen una manifestació a València per exigir responsabilitats a Carlos Mazón
  10. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid