Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Declaració pública de l'ANC contra les agressions xenòfobes
Sectorial d'immigració de l'Assembla Nacional Catalana Sectorial d'immigració de l'Assembla Nacional Catalana

Davant els insults i agressions masclistes, islamòfobes i racistes que va patir la setmana passada la regidora de Badalona Fàtima Taleb, amb el greu perill que aquestes actituds representen per a la bona convivència pacífica que caracteritza la nació catalana, la Sectorial d’Immigració de l’ANC expressa públicament el seu rebuig, i condemna tota mena d’expressions i manifestacions de caràcter discriminatori per raó d’origen, creença o gènere.

L’àmbit públic de la nostra societat està en risc de perdre la seva condició de lloc de convivència i consensos, per a convertir-se en àmbit de violència política verbal i de vulneració impune dels drets humans.

La Sectorial d’Immigració se solidaritza amb la regidora Fàtima Taleb i amb totes les víctimes d’atacs perpetrats contra un dels valors més preuats de la condició humana, que és la seva dignitat. Tanmateix, aquesta sectorial emplaça la resta dels òrgans de l’ANC a sumar-se a tots els actes de rebuig i condemna que s’organitzin amb relació a aquest assumpte.

Instem la ciutadania a denunciar i rebutjar amb tota fermesa qualsevol actitud ofensiva contra la dignitat humana i a preservar aquest pluralisme social i polític que forneix la nostra societat d’un orgull i una exemplaritat dilatadament contrastables.

Exigim a les autoritats tant polítiques com jurisdiccionals, cadascuna en els respectius àmbits de responsabilitat, que actuïn sense embuts per a prevenir, sancionar i corregir de manera exemplar aquesta mena de comportaments antisocials, i salvaguardar així la cohesió social com a valor essencial de tota comunitat administrativa.

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  4. Crònica d’una mort anunciada
  5. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  6. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  7. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  8. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  9. La Coordinadora Antimonarquica de Comarques Gironines convoca a una manifestació a la plaça del Vi
  10. El futur no aterra amb més avions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid