Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la ruptura
L'ANC reuneix mig miler de persones a la platja d'Arenys de Mar en un acte lúdic carregat de reivindicació

Jordi Sànchez reclama a les institucions que culminin el procés o “el procés acabarà amb nosaltres”

22/08/2016 Política

Ahir va tenir lloc a la platja d’Arenys de Mar un acte festiu organitzat per l’ANC dins la campanya “L’ANC se’n va a la platja! Per terra, mar i aire” que va aplegar mig miler de persones. Durant l’acte, el president de l’ANC, Jordi Sànchez, va instar les institucions catalanes a fer el pas definitiu per acabar de culminar el procés “o el procés acabarà amb nosaltres”. En aquest context, Sànchez va anunciar que “s’apropen moments de gran intensitat” i va exigir als dirigents polítics a “no tenir por de la democràcia”.

Acompanyat per diversos alcaldes del Maresme i l’humorista Toni Albà, Jordi Sànchez  va fer una crida a tots els ciutadans i ciutadanes a inscriure’s a la Diada per repetir els èxits dels anys anteriors. A més, va explicar alguns dels detalls de la Diada d’enguany, que a diferència dels anys anteriors tindrà mobilitzacions simultànies en cinc punts del territori: Barcelona, Tarragona, Lleida, Berga i Salt.

Arenys de Mar ha estat una més de les parades de la campanyes de platges que ha impulsat l’ANC durant aquest estiu i que recórrer fins el 10 de setembre diversos indrets de la costa catalana per donar a conèixer els greuges de l’Estat i explicar què aportarà als ciutadans la nova República Catalana.

Valora
Rànquings
  1. Catalunya Nord commemorarà la Diada el 8 de novembre amb novetats
  2. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  3. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  4. Els docents de Catalunya obren un nou cicle de mobilització i convoquen una manifestació el 15 de novembre
  5. Publiquen el llibre de Robert Surroca "Tot mirant enrere. Històries de la clandestinitat"
  6. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora, un retrat calidoscòpic"
  7. Es confirma la presència de compostos cancerígens al Camp de Tarragona i exigeixen al Govern una regulació immediata
  8. A judici agents de la Policia Nacional espanyola de Terrassa
  9. La pressió veïnal força la suspensió del Ple de Sant Just Desvern per la negativa de l’alcalde a posicionar-se sobre la violència policial
  10. Neix el primer Correllengua Agermanat: una flama per a reivindicar la llengua i el territori
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid