Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
11S16
Jordi Sànchez a Manlleu
31/08/2016 Política

Les assemblees territorials de Manlleu, Roda de Ter i la Vall del Ges organitzen una ‘Assemblea a la fresca’ per aquest disabte, dia 3, que comptarà amb Jordi Sànchez. A partir de les 6 de la tarda, el president de l’ANC participarà en un berenar als Jardins de Can Puget, acompanyat d’Elisenda Paluzie, degana de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona.

Quan faltaran només vuit dies per a la Diada, Jordi Sànchez valorarà l’estat del procés i explicarà per què és important sortir al carrer l’11 de Setembre en un dels cinc punts des d’on es demostrarà que els catalans estem a punt per a la República Catalana.

L’acte, conduït pel periodista Jordi Vilarrodà, també comptarà amb l’actuació musical del manlleuenc Joan Usart.

D’altra banda, la campanya d’estiu de l’ANC, “Activa’t per la República Catalana”, continuarà els propers dies. Dissabte al matí, es farà una “plantada” de despertadors davant l’Ajuntament de Centelles per denunciar els greuges de l’Estat espanyol amb Catalunya. L’acció es repetirà l’endemà al matí als carrers Major i del Pont d’Aiguafreda. Tots dos municipis estan afectats pel mal servei de la xarxa de Rodalies i, per això, defensaran una Catalunya independent que permeti disposar d’unes infraestructures de primera.

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  6. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Polèmica a Calonge per la celebració d’una jura de bandera espanyola en via pública
  9. Catalanofòbia transversal i decolonial
  10. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid