Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
LLENGUA
Un socorrista no vol atendre un nen picat per una medusa perquè la seva mare li parla en català

15 dies després que llibertat.cat informés que a la piscina municipal de la Devesa de Girona s’ha contractat un equip de socorristes que no entenen el català ahir es va produir un cas de catalanofòbia, a Palamós, quan un socorrista no va voler atendre un ferit perquè parlava en català

11/07/2016 Llengua

Fa 15 dies llibertat.cat informava que a la piscina municipal de la Devesa de Girona s’ha contractat un equip de socorristes que no entenen el català, fet que obliga als usuaris a parlar en espanyol si volen fer alguna consulta. Ahir es va produir un nou cas d’un socorrista que no entén el català, ara a Palamós.


Ahir una veïna de Taradell (Osona), Lioba Costa, va publicar al seu Facebook:
“SISPLAU FEU-NE LA MÀXIMA DIFUSIÓ!!!!Avui a la platja La Fosca de Palamós una medusa ha picat l'esquena del meu fill. He anat al socorrista i no m'ha volgut atendre perquè no li ha semblat bé que em dirigís a ell en català. Li he demanat que ens atengués en castellà ja que la salut passa per davant qualsevol disputa lingüística, però s'hi ha negat en rodó. Finalment ,ens hem espavilat sols. SISPLAU DIVILGUEU-HO PERQUÈ NO POSI CAP MÉS CATALÀ EN PERILL!!!!!”.

Valora
Rànquings
  1. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  2. El 6 d'Octubre de 1934: la lluita per la República catalana
  3. De Salses a Barcelona: 300 km per mantenir viva la flama de la Independència
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 15 d’octubre en solidaritat amb Palestina
  5. Plataforma per la Llengua reclama una hora més de català a batxillerat i obre un manifest per recollir suports
  6. La Vall d’en Bas acollirà una jornada sobre la repressió contra el maquis i les estratègies contrainsurgents del franquisme
  7. Més de dues-centes persones reclamen la reobertura del Camí de Ronda entre Garbet i Cala Port Joan
  8. La crisi de TV3, símptoma d’una desconnexió creixent dels mitjans públics catalans
  9. Convoquen una manifestació i concentració a Reus per la Vaga General per Palestina
  10. Catalunya persisteix malgrat els seus polítics
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid