Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la ruptura
L’ANC s’implica en les reivindicacions per un país sense racisme i un territori cohesionat

Se suma a la manifestació en contra del feixisme i la islamofòbia i a la reclamació del territori per la gratuïtat de l’autopista AP7

15/03/2016 Drets i Llibertats

L’Assemblea Nacional Catalana (ANC) participarà aquest dissabte 19 de març (Estació de França, 17.00) en la manifestació convocada per la plataforma ‘Unitat contra el feixisme i el racisme’, emmarcada en les jornades internacionals contra el feixisme, el racisme i la islamofòbia impulsades per moviments unitaris arreu d’Europa.

L’ANC se sumarà a la mobilització sota el lema: La solidaritat és la tendresa dels pobles, units contra el Racisme #RefugeesWelcome per defensar un model de país inclusiu, democràtic, lliure i socialment just.

El mateix dissabte al matí (de 12.00 a 13.00), l’ANC també se sumarà als talls de la N-340 per demanar la gratuïtat de l’autopista AP7, una reclamació de diversos territoris que s’han coordinat per a organitzar una mobilització simultània a tres punts de convocatòria diferents:

Punt 1: Rotonda de Coma-Ruga (organitzat pels alcaldes del Pacte de Berà), punt 2: Rotonda del Perelló (organitzat pels Alcaldes de l’Ebre), punt 3: Les cases d’Alcanar (organitzat pel Moviment Veïnal en Defensa de la Gratuïtat de l’AP-7).

Com a moviment aglutinador i transversal que és, l’ANC està dedicant aquestes setmanes a desplegar la campanya ‘Endavant República’ pel territori mentre que, en paral·lel, s’estan estudiant les accions estratègiques que cal desenvolupar per ampliar al màxim la majoria social favorable a la independència.

Enguany, les línies generals d’actuació per als diferents escenaris previsibles, i les accions a fer per cadascun dels principals actors d’aquesta fase del procés d’independència, es sotmetran a votació en l’Assemblea General Ordinària del pròxim 17 d’abril que se celebrarà a Manresa.

Valora
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  3. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  4. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  5. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
  6. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
  7. Risc més esforç és igual a riquesa?
  8. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  9. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  10. El Fossar de les Moreres crida a reprendre el camí cap a la independència
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid