Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
[3-M: VAGA]
El SEPC Mallorca crida a la vaga estudiantil contra el 3+2
29/02/2016 Educació

El Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC) de Mallorca ha fet una crida a la vaga estudiantil d’aquest dijous 3 de març en contra de la Llei Orgànica per a la Millora de la Qualitat Educativa (Lomce) i del conegut com a Decret 3+2, normes que tenen un «enfocament elitista i mercantilista de l'educació», segons han criticat.

Davant de la la seu de la Conselleria d'Educació i Universitat, militants del SEPC han manifestat que la vaga està convocada per a estudiants des de tercer d'ESO a segon de Batxillerat. També han anunciat que coincidint amb la vaga hi haurà una concentració a les 12 h a la plaça del Tub de Palma. 

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  3. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  4. Risc més esforç és igual a riquesa?
  5. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  6. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  7. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  8. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  9. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  10. Carme Travesset recorda Blanca Serra al Fossar de les Moreres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid