Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Actes previs #83anysNormes
Posen en marxa la 'Carta lingüística' a l'Ajuntament de Castelló
01/12/2015 Llengua

Aquest dijous, la sala d’actes de la Casa dels Caragols de Castelló aplegarà la xerrada d'Enric Nomdedéu, vicealcalde de Castelló de la Plana i encarregat de l’àrea de normalització lingüística, de la situació actual de l'ús del valencià al consistori i les línies futures d'actuació en aquesta matèria.

Es presentarà la 'Carta lingüística de la ciutat', el document base de la política lingüística a l'Ajuntament de Castelló a proposta de Castelló per la Llengua.

Valora
Rànquings
  1. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  2. Castelló d’Empúries homenatja Jaume Compte en el centenari del Complot de Garraf
  3. Protesta antimonàrquica a Girona contra la imposició de la imatge del rei Felip VI
  4. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  5. "Temps de mobilització"
  6. "Descobreixen" que Jaume Compte i Canelles va néixer l'any 1889 i no el 1897
  7. Llengua, cultura i poder
  8. Decidim!: "Una jornada de Lluita pel del Dret a Decidir del poble valencià"
  9. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  10. Impulsem una campanya amb el Consell de l’Advocacia Catalana per promoure el català en l’activitat professional dels advocats
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid