Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
27S
Adelais de Pedrolo a la llista de la CUP-CC de la demarcació de Girona

Substituirà Dolors Serra a la llista de la CUP-CC de Girona a causa de les traves legals

25/08/2015 Política

Adelais de Pedrolo, activista cultural i filla de l'escriptor Manuel de Pedrolo, serà finalment a la llista de la CUP-Crida Constituent a la demarcació de Girona. De Pedrolo substituirà l'activista nord-catalana Dolors Serra a qui la Junta Electoral Central ha denegat l'opció de presentar-se a les eleccions del 27S ja que no compta amb la nacionalitat espanyola. (Llista definitiva)

En aquest sentit, la CUP-CC ha denunciat que catalans de l'altra banda de l'Albera no tinguin l'oportunitat de formar part de les llistes que es presenten al Parlament de Catalunya. Per la candidatura el moment que es viu a Catalunya és prou transcendent perquè d'altres ciutadans dels Països Catalans puguin participar activament també del nou Parlament i garantir-ne així els seus drets polítics. De fet, la CUP-CC ha reivindicat una vegada més la necessitat de treballar per la llibertat política del conjunt dels Països Catalans més enllà de les fronteres administratives actuals i s’ha compromès a fer-ho des del proper Parlament que sorgeixi de les urnes del 27 de setembre.

Valora
Rànquings
  1. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  2. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  3. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  4. El PP impulsa la retirada del nom d'Isabel-Clara Simó de l'institut de l'Alcúdia de Crespins per la seva defensa dels Països Catalans
  5. Ecologistes en Acció reclama un PLATER que prioritzi la biodiversitat, el sòl agrari i l'estalvi energètic
  6. El Sindicat d'Habitatge Socialista atura un autobús turístic a la Barceloneta per denunciar la turistificació i reclamar l'expropiació del Bloc Balboa
  7. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  8. 42è Aniversari de la mort del lluitador independentista Toni Villaescusa
  9. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  10. Mor Josep Vilarasau i Salat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid