La formació va voler posar de manifest que, segons Laia Estrada, «la CUP està de "campanya" tot l'any, i els 15 dies de campanya electoral no interrompen la feina que fem dins les lluites socials en defensa dels drets de les classes populars».
Així doncs, la CUP va substituir l'enganxada de cartells electorals d'arrencada de campanya per «l'activitat habitual que desenvolupa la candidatura durant tot l'any: la lluita per la sanitat pública, l'habitatge, els drets laborals de la classe treballadora, la defensa mediambiental, la igualtat de gènere, etc.», va afegir Estrada. Alguns dels escenaris escollits van ser seus bancàries, mútues sanitàries, i multinacionals com Movistar, en relació a la vaga que mantenen alguns dels seus treballadors.
Una altra de les feines habituals de la CUP de Tarragona al llarg de l'any ha estat el seguiment de la política municipal, per això van decidir avançar-se a la resta de formacions polítques i emprar els plafons del tram de dalt de la Rambla Nova per a plasmar-hi preguntes relacionades amb les «Grans Runes», els pressupostos participatius, casos de corrupció com Inipro o la Xarxa Santa Tecla, o la necessitat de l'estudi ambiental al Polígon Sud.
Amb aquestes accions i sota el lema «De llevant a ponent, bufa un nou vent!» Laia Estrada va afirmar que esperen aconseguir representació a l'Ajuntament de la ciutat «per a poder defensar una manera diferent d'entendre i practicar la política municipal, basada en la participació, la lluita contra la corrupció i la defensa clara dels interessos de les classes populars». Més enllà dels resultats, però, afirma que «la campanya, igual que a les passades autonòmiques, servirà per a enfortir el moviment i les lluites socials i polítiques del carrer, que és d'on vindran les veritables possibilitats de transformació».