Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 2015
L'AO escull els 5 primers de la llista d'Independents per Salt

La candidatura que incorporarà les sigles de la CUP, com a referència nacional, aposta per un canvi de model global per trencar amb la dinàmica dels partits que han governat el poble durant els últims trenta anys.

 

09/02/2015 Política
Els 5 primers: Ferran Burch, Marta Guillaumes, Ramon Muñoz, Eva Rigau i Cristina Sibina. Els 5 primers: Ferran Burch, Marta Guillaumes, Ramon Muñoz, Eva Rigau i Cristina Sibina.
Aquest passat divendres 6 de febrer, Independents per Salt (IPS) va celebrar una assemblea oberta a totes les persones simpatitzants per a escollir les cinc persones que encapçalaran la llista a les properes eleccions municipals. D’un total de vint-i-vuit persones, les cinc més votades han estat: Ferran Burch, Marta Guillaumes, Ramon Muñoz, Eva Rigau i Cristina Sibina. Properament s’establirà l’ordre d’aquestes a la llista.

En l’actualitat, IPS que compta amb dos regidors a l’ajuntament es planteja el repte d’augmentar aquesta representació per aconseguir una major incidència i consolidar una alternativa que treballi tant des de l’àmbit institucional com des de fora per un nou model de poble.

Canvi de model

Amb aquesta elecció Independents per Salt comença a posar els eixos d’una candidatura que pretén anar més enllà de les alternances de govern i canviar el model que els diferents governs han aplicat. Un canvi de model pensat i aplicat des de baix, pel poble i des del poble. Que no amagui la realitat social amb grans equipaments com a decorat per a ser coneguts més enllà del municipi mentre deixa en segon terme el seu propi teixit de base: des de la cultura popular fins a l’activitat econòmica. IPS planteja un model que concebi Salt com un sol poble, que tingui com a prioritat la millora de la qualitat de vida de tothom. Quan diem ”No volem ser més, volem viure millor els que hi som, sigui quina sigui la nostra procedència personal o familiar”, Independents per Salt planteja canviar el model del creixement demogràfic, del creixement urbanístic, el model de perifèria, d’implantació de grans centres comercials, de residencial massificat i de desigualtats socials. I aposta per un nou model de participació, que enforteixi i estengui una forta xarxa social a partir de les entitats culturals, esportives, socials, veïnals, cooperatives,... Un model de preservació del territori més enllà d’anar elaborant documents per cobrir l’expedient i que es queden en calaixos. Toca superar la pura gestió propagandística i autoritària, toca fer política municipal amb una ciutadania protagonista del seu propi desenvolupament.

IPS, CUP

Una novetat d’enguany serà la incorporació del logotip de la CUP a la cartelleria i material que s’editi. Independents per Salt és un partit independent d’àmbit estrictament saltenc. Alhora té com a referència a nivell nacional la Candidatura d’Unitat Popular (CUP), cosa que vol fer explícita per a ajudar a situar tothom en aquests moments de canvi, de lluita, d’incertesa i d’esperança per a construir una república catalana independent on puguem viure amb llibertat i dignitat. I és que en aquest procés de ruptura democràtica amb l’Estat hi tenim un compromís també des del municipi.

Valora
Rànquings
  1. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  2. Castelló d’Empúries homenatja Jaume Compte en el centenari del Complot de Garraf
  3. Protesta antimonàrquica a Girona contra la imposició de la imatge del rei Felip VI
  4. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  5. "Descobreixen" que Jaume Compte i Canelles va néixer l'any 1889 i no el 1897
  6. El Complot del Garraf contra la monarquia i la dictadura (1925)
  7. Llengua, cultura i poder
  8. Decidim!: "Una jornada de Lluita pel del Dret a Decidir del poble valencià"
  9. Impulsem una campanya amb el Consell de l’Advocacia Catalana per promoure el català en l’activitat professional dels advocats
  10. "Temps de mobilització"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid