Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Memòria històrica
Ruta de la vergonya i homenatge als defensors de la legalitat republicana a Sóller

Es denuncia la impunitat amb què encara ara, 40 anys després, el feixisme és exaltat als espais públics del municipi

28/01/2015 Història
El proper dissabte 7 de febrer Memòria de Mallorca, juntament amb el Col·lectiu Albaïna, organitzen a Sóller una concentració i visita guiada de record a les víctimes del franquisme durant la guerra civil, sota el lema "Ruta de la vergonya i homenatge als defensors de la legalitat republicana".

La concentració està previst que es realitzi a les 11.30 del dematí a la Plaça de Sóller, davant l'Ajuntament. Després aniran fins al monument dels Caiguts, per denunciar la impunitat amb què encara, 40 anys després, el feixisme és exaltat als nostres espais públics.

Baixaran després fins al port de Sóller per homenatjar les víctimes de la repressió franquista: Primer al Llatzaret, antiga presó de republicans, i després a la creu de Muleta. Acabarem la jornada amb un dinar popular al Casal La Victòria.

Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  5. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  6. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  7. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  8. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  9. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  10. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid