Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió franquista
Un jove ebrenc a judidici per haver cremat una foto del rei

El grup de suport de les Terres de l’Ebre convoca una concentració a les 10.15h al jutjat de Tortosa per donar tot el suport a l'encausat

17/11/2014 Drets i Llibertats
Avui a les 10.45h està citat a declarar al jutjat de Tortosa un jove ebrenc i militant del Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) el qual està imputat pels Mossos d’Esquadra per un presumpte delicte contra la corona espanyola. Igual que ell, un jove de Tarragona ja ha anat a declarar i un no ho farà pel fet de ser menor d’edat.

Els fets pels quals se’ls imputa van ocórrer el passat 2 de juny del 2014 a la ciutat de Tarragona, on es va convocar una concentració popular per l’abdicació del rei Joan Carles I, com a molts altres pobles i ciutats d’arreu dels Països Catalans. A aquesta concentració, es va cremar una foto del nou rei espanyol Felip VI. i posteriorment, els Mossos d’Esquadra van identificar aleatòriament als tres joves. Aquests, ja van ser citats a declarar el dimecres 29 de juliol a la comissaria dels Mossos d’Esquadra del barri de Tarragona de Camp Clar.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  4. La màfia castellana
  5. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  6. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  7. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  8. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  9. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  10. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid