Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ESCOLA PÚBLICA
Més de 500 persones reclamen la construcció urgent de l'escola i l'institut de Montigalà a Badalona
17/11/2014 Educació

Més de 500 persones van respondre ahir a la primera convocatòria feta per la Plataforma Zona Educativa de Montigalà (ZEM) per reclamar la construcció urgent de dos centres educatius de Badalona. La comunitat educativa i els veïns del barri s'ha abocat en una protesta festiva que ha comptat també amb la participació de representants de les 14 entitats veïnals i d'ensenyament que formen la plataforma així com de diputats i regidors de tots els grups polítics de la ciutat.

L'acte es va iniciar al migdia amb tallers de manualitats i activitats reivindicatives que van permetre als alumnes de l'Escola Montigalà i de l'Institut Ventura Gassol expressar els seus desitjos de tenir el més aviat possible els edificis que han de substituir, respectivament, els barracons i les instal.lacions en mal estat que ocupen en l'actualitat.

A continuació, un grup d'alumnes van llegir el manifest de la Plataforma ZEM, que reclama a la consellera d'Ensenyament, Irene Rigau que compleixi el mandat que li ha donat el Parlament de Catalunya per enllestir el projecte executiu dels dos centres i pactar el calendari de construcció.

La Plataforma considera una prioritat comptar amb aquest calendari de construccio per portar endavant l'arranjament provisional de l'espai amb un pàrquing que costa prop de 600.000 euros que ha aprovat l'alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol.

Durant les dues hores que ha durat la MANI-FESTA, s'han recollit 450 signatures en defensa de la reivindicació de la Plataforma, entre les que s'inclouen les de regidors de tots els partits polítics. La mobilització ha finalitzat amb una cadena humna que ha encerclat una part del solar que ha d'acollir els dos centres educatius pendents de construir malgrat haver estat aprovats en dos acords del Consell de Govern el 2010.

Valora
Rànquings
  1. “La catalanofòbia existeix i seguirà existint fins que Espanya acabi el seu propòsit: anorrear els catalans a costa de negar-los el dret a escriure la seva història”
  2. Barcelona serà el punt de partida de la flotilla internacional que vol trencar el bloqueig de Gaza
  3. SOS Costa Brava obre el Camí de Ronda de Cap Roig i denuncia la seva privatització
  4. L’Exèrcit espanyol de Terra patrulla Eivissa en una operació de “dissuasiu” en temps de pau
  5. L’Ajuntament de Santa Susanna continua abocant aigües freàtiques il·legalment al mar
  6. EH Bildu: El que va dir Alonso sobre Txiki i Otegi "blanqueja el franquisme"
  7. Lleida acollirà una gran manifestació el 5 d’octubre contra les agressions al territori i en defensa de la vida rural
  8. Nous terratrèmols a la costa del Sénia en ple segellat de la Plataforma Castor
  9. Fa 18 anys que ens va deixar Lluís Maria Xirinacs
  10. TV3, instrument d’alienació lingüística i nacional?
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid