Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
docents en lluita
Pintades d'exaltació franquista a l'Institut de Son Servera a Mallorca

Recorden que  la Conselleria s’ha posat sempre de part dels denunciants i ha deixat els docents en la més absoluta indefensió.

05/09/2014 Educació

L'STEI ha condemnat, en un comunicat, les pintades aparegudes aquest matí a l’institut de Son Servera contra la vaga de docents i d'exaltació franquista i ha donat suport i s'ha solidaritzat amb  tots els companys i companyes que han sofert en carn pròpia la persecució, els insults i el menyspreu de tota aquesta tropa d’intolerants.

El sindicat ha assemyalat  que no és la primera vegada que els centres educatius pateixen aquests tipus d’atacs i remarca que en aquest cas "els atacs semblen que són la conseqüència d’una campanya perfectament orquestrada. Aquests darrers anys aquests tipus d’atacs s’han multiplicat i hi ha hagut desenes de centres que els han patit. L’any passat, per posar un exemple, la nostra seu també va aparèixer un dematí plena de pintura".

L'STEI ha remarcat que a part de les pintades, hi ha altres línies d’atac contra la comunitat educativa en general i contra el col·lectiu docent en particular. Els mestres i professors han rebut amenaces, insults i vexacions a través de les xarxes socials. Una de les darreres campanyes va ser la utilització d’un cartell contra els maltractaments a les dones per desprestigiar els docents. Resulta especialment repugnant que la diputada del PP Ana Aguiló també difongués el cartell.

També ha recordat les campanyes de denúncies fomentades contra els centres docents. Davant aquestes denúncies, la Conselleria s’ha posat de part dels denunciants i ha deixat els docents en la més absoluta indefensió.

Valora
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. Hi som: organitzar-nos i alçar-nos
  3. Rafa Burgos trenca el silenci: la primera investigació crítica sobre “la Caixa” arriba a les llibreries
  4. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  5. Poble Lliure denuncia el “silenci còmplice” davant els casos de transfuguisme vinculats a Aliança Catalana
  6. El vídeo d’“Amb el cor” del Correllengua Agermanat supera les 15.000 visualitzacions en menys d’una setmana
  7. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  8. StopAgroparc denuncia una ofensiva judicial d’Ametller Origen contra l’ecologisme combatiu del Penedès
  9. Llengua Morta debuta amb un single que reivindica llengua, País i futur
  10. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid