Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Allberament Nacional
L’ANC interpel·larà el primer ministre del Canadà
 des de Vilanova i la Geltrú

En l’últim mural de la campanya d’estiu abans de la V

06/09/2014 Política
Les assemblees territorials de l’ANC de les comarques de l’Alt i Baix Penedès i el Garraf han organitzat el desplegament d'un gran mural interpel·lant el primer ministre canadenc, Stephen Harper, per fer-li conèixer que els catalans votaran el proper 9 de novembre. L’acte serà demà, a les 12h, al parc de Ribes Roges de Vilanova i la Gesltrú.

Aquesta acció tanca la campanya d’estiu de l’ANC, amb què s’ha demanat el reconeixement internacional de la causa catalana, per tal de tenir ressò mundial i informar que els catalans votarem el 9N.

A banda de l’estesa de la lona, l’acte es complementarà amb la configuració d’una V a la glorieta del parc. A les 12.30h hi haurà parlaments de Neus Lloveras, alcaldessa de la Vilanova i membre del comitè permanent de l’AMI; Jaume Marfany, vicerpresident de l’ANC; i Francesc Marc Álvaro, membre de la junta nacional d’Òmnium Cultural. L’acte serà conduït per Jordi Eroles i acabarà amb un dinar popular i un concert d’havaneres a càrrec del grup “Veles i Vents” de Calafell.

Un missatge al món

L’acció d’aquest diumenge tanca la campanya d’actes que l’ANC ha desenvolupat durant tot l’estiu, en què a més de fer V arreu dels municipis del país i a l’estranger s’han desplegat un total de 10 grans lones amb missatges dirigits a líders mundials que seran claus a l’hora del reconeixement internacional de la causa catalana: Barack Obama, Jean Claude Juncker, Martin Schulz, Angela Merkel, François Hollande, David Cameron, Matteo Renzi, Ban Ki Moon, Dilma Roussef, el Papa Francesc i Stephen Harper.

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  3. La vaga de les biblioteques de Barcelona continua sense resoldre's més de dos mesos després del seu inici
  4. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  5. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  6. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  7. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  8. Mor Josep Vilarasau i Salat
  9. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  10. L'ANC recupera la campanya «Ponts per la Independència» coincidint amb l'operació sortida
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid