Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Els vídeos a favor de la independència estan obtenint un gran nombre de visualitzacions a la xarxa

El vídeo “L'11 de setembre, tots junts, convocarem la consulta” arriba a les 55.000 visualitzacions, la cançó "Ara és l'hora", una versió de la cançó "Saule, Perkons, Daugava" que el Cor Jove de l’Orfeó Català ha adaptat al català a les 57.800 i “It's time” de la cantant estoniana Merili Varik a les 2.700

04/09/2014 Política
Els vídeos del canal youtube a favor de la independència del Principat de Catalunya estan obtenint un gran nombre de visualitzacions. El passat 25 de juliol el Cor Jove de l’Orfeó Català va penjar al youtube un vídeo (57.800 visualitzacions) cantant la cançó “Ara és l’hora”, una versió al català (amb subtítols en anglès) de la cançó “Saule, Perkons, Daugava” però amb una lletra basada en el poema de Miquel Martí i Pol “Meditació última” (s'han eliminat alguns fragments  del poema original com la frase "i en la gent que odiem" i se n'han afegit d'altres).

En una setmana (la gravació va ser penjada el passat dijous 28 d’agost) el vídeo “L'11 de setembre, tots junts, convocarem la consulta” ha aconseguit 55.000 visualitzacions. El vídeo recorre els més d’onze quilòmetres que farà la V per la Gran Via i l’avinguda Diagonal i compta amb la participació de Clara Ponsatí , Empar Moliner, Imma Tubella, Joan Lluís Bozzo, el Pare Manel i Quim Masferrer. Finalment, fa dos dies (el 2 de setembre) la cantant estoniana Merili Varik va pujar al youtube la cançó en anglès 'It's time', ('Ara és l'hora') que dedica a la independència de Catalunya i que de moment ha aconseguit 2.700 visualitzacions.

Valora
Rànquings
  1. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  2. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  3. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  4. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  5. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  6. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  7. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  8. Mor Josep Vilarasau i Salat
  9. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  10. USTEC denuncia que el Govern va ocultar les incidències de PISA mentre promocionava l'informe de l'OCDE
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid