Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
BARCELONA
La CUP de Barcelona assenyala i identifica el “lobby empresarial” responsable de la “Marca Barcelona”

Des de CUP de Barcelona es vol difondre qui són les persones que realment prenen les decisions polítiques i econòmiques a l’Ajuntament de Barcelona

20/08/2014 Política

Des de CUP de Barcelona volen assenyalar l’ocultament públic que existeix a Barcelona en relació a qui són les persones que realment prenen les decisions polítiques i econòmiques a l’Ajuntament de Barcelona i quins mecanismes de pressió segueixen per a aconseguir-ho. En aquest sentit, creuen que cal que "es posi cara" als qui, desafortunadament, han tendit a emmascarar quan els anomenen com a “grans empresaris”, “grans accionistes”, “poderosos”, etc.

La CUP Barcelona creu que una candidatura rupturista per la ciutat, i que vulgui capgirar les relacions de poder i de desigualtat social cal que identifiqui i assenyali els lobbys empresarials desacomplexadament. “Posem cara al ‘lobby empresarial’ de la Marca Barcelona” és una publicació amb la que vol denunciar que:

1. L’actual govern de l’Ajuntament de Barcelona (CIU) ha emmarcat els seus plans estratègics en matèria d’inversió i promoció econòmica en base al document de mesures per a l’impuls econòmic “Barcelona Creixement.

2. Aquestes mesures han estat plasmades i formalitzades en el Pla d’Actuació Municipal de la legislatura 2011-2015 (aprovades també per PSC i ERC).

3. Aquestes mesures han estat definides, mitjançant un conveni de col·laboració i assessorament a 4 anys, amb la plataforma “Barcelona Global.

4. Barcelona Global constitueix el grup de pressió empresarial de la ciutat que aplega “empresaris, professionals i emprenedors”. Reuneix alguns dels principals empresaris de la ciutat (Abertis, Agbar, Agrolimen, Applus, Banc Sabadell, Cuatrecases, Deloitte, ESADE, IESE, Fira de Barcelona, Freixenet, GBS Finanzas, Grup Godó, Media Planning, Puig, SABA, socis de la Fundació Príncep de Girona, del Fórum de Marcas Renombradas Españolas i del Circulo Ecuestre) amb l’objectiu de “convertir Barcelona en un centre global de negocis” i “posar en contacte els centres de decisió empresarial i els institucionals públics
Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  7. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  8. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  9. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
  10. Es presenta el llibre "La moguda juvenil a la Prosperitat. 1980-2000"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid