Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament Nacional
45 autocars a la Garrotxa per a la "V", més que l'any passat i quasi el doble del 2012

Es traslladarà la campana Llibertat, perquè soni ben fort per la independència.

27/08/2014 Política
A dues setmanes per la Diada, la delegació de la Garrotxa de l'ANC ja ha exhaurit pràcticament totes les places dels 45 autocars que es desplaçaran a Barcelona. Els busos d'Olot ja estan plens i queden alguns seients en els autocars que surten des d'algun dels pobles de la comarca. Finalment, vista l'alta demanda de participants, l'Assamblea n'ha hagut d'afegir 5 més als 40 que en un inici havia preservat. Mouen més gent que l'any passat a la Via Catalana i pràcticament doblen els 24 autocars que van organitzar el 2012 per anar a la manifestació a Barcelona, segons informa NacióLaGarrotxa.cat

Els olotins que viatgin a la capital catalana amb autocar cal que siguin a l'Estació d'Autobusos d'Olot a dos quarts de dotze del migdia, amb el tiquet de la reserva, el dinar i tot el que puguin necessitar al llarg del dia. Els autocars deixaran als garrotxins molt a prop del tram 17. El tros de la V reservat per la comarca se situa a l'avinguda Diagonal entre els carrers Balmes i Via Augusta.

La presidenta de l'ANC Garrotxa, Toia Codina, demana a la gent que s'inscrigui al tram 17, ja que és important de cares a elaborar una gran senyera. Cada tram està dividit en 5 franges grogues i quatre de vermelles. Per això, Codina també recomana que els participants "portin una samarreta vermella i una de groga, ja que un cop allà potser cal moure's de la franja apuntada".

L'Assemblea planteja la manifestació de la Diada com una festa reivindicativa, igual que ho va ser l'any passat la Via Catalana. Des de la Garrotxa es traslladarà la campana Llibertat, perquè soni ben fort per la independència.

Concentració al matí a Olot

Abans de marxar cap a Barcelona, a dos quarts d'onze del matí, es durà a terme un acte reivindicatiu davant l'ajuntament d'Olot, seguint la crida de l'ANC d'omplir les places de tot Catalunya. Serà un acte breu on es llegirà un manifest que es lliurarà a l'alcalde de la ciutat. Es vol que hi vagin tant aquells que després aniran cap a Barcelona com els olotins que es quedaran a la capital de la Garrotxa.

Valora
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  3. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  4. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  5. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  6. L'Institut d'Estudis Catalans acull una jornada sobre les reclusions femenines i les presons de dones
  7. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  8. Àlex Romaguera: «La Transició també s'ha legitimat silenciant les víctimes de la repressió de l'estat espanyol»
  9. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
  10. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid