Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
PAH
Dues membres de la PAH amenaçades amb penes de presó per ocupar un jutjat a Girona

Les activistes de la PAH de Girona i Salt es van mantenir dues hores assegudes a terra del jutjat, per protestar contra la subhasta

08/07/2014 Drets i Llibertats

Dues membres de la PAH Girona i Salt estan amenaçades amb penes de presó per un "delicte de desobediència", arran de l'ocupació d'un jutjat a Girona. Hi ha petició de presó d'1 any i de 9 mesos per a cadascuna d'elles.

Es tracta de Marta Afuera i Doris Pérez, que el 15 de març del 2013  van acudir al jutjat per protestar contra una subhasta d'un immoble, intentant aturar la venda de l'habitatge i emparant-se en una sentència del Tribunal de Justícia de la UE, que va crear una jurisprudència que declara abusiva la llei espanyola sobre desnonaments.

Les activistes de la PAH van mantenir-se dues hores assegudes a terra del jutjat, per protestar contra la subhasta.

Les proves per condemnar es dues membres de la PAH es basen en les declaracions del secretari judicial i els Mossos d'Esquadra presents, que asseguren que els "van demanar" reiteradament que marxessin, tot i que el recurs emprat pels policies va ser desallotjar-les per la força.

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  5. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  6. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  7. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  8. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
  9. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  10. Policies? Parlem-ne
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid