Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Comunicació
Dibuix de Joan Turu per als mecenes de Ràdio Terra

La il·lustració es pot aconseguir col·laborant amb la campanya de micromecenatge del mitjà

14/06/2014 Comunicació

L'il·lustrador Joan Turu ha col·laborat amb Ràdio Terra amb un dibuix que reivindica la defensa d'aquest projecte comunicatiu que pretén oferir als territoris de parla catalana una ràdio popular feta des de les comarques. Joan Turu és l'autor de les il·lustracions de Somescola.cat per a la gran mobilització d'aquest dissabte.

El dibuix es pot aconseguir col·laborant amb la campanya de micromecenatge de Ràdio Terra. A través de les aportacions de 40 o 55 euros, els micromecenes rebran un exemplar signat de la il·lustració, que és d'edició limitada.

Amb la compensació de 55 euros, el mecenes rebrà, a més del dibuix de Joan Turu, un lot de Productes de la Terra i el paquet de suport de la ràdio, que inclou la impressió del nom al disseny corporatiu del vidre de la ràdio, un any de quota d'associat i un exemplar del Llibre Roig dels Països Catalans, entre altres.

Ràdio Terra, l'únic mitjà en català que emetrà des de i per a tots els Països Catalans, té per objectiu cobrir un buit informatiu en l'àmbit de la ràdio. És un projecte de comunicació de caràcter professional que posarà en primer pla els pobles i les persones i connectarà les veus de les comarques, el coneixement, la cultura i les realitats del país.

Valora
Rànquings
  1. Empordà Dempeus crida a la mobilització contra l'allau d'iniciatives que amenacen el territtori
  2. Caminada popular reivindicativa per reclamar que no es construeixi la segona sortida de la C32 a Canet, Sant Pol i Sant Cebrià
  3. Protesta antimonàrquica a Girona contra la imposició de la imatge del rei Felip VI
  4. El Complot del Garraf contra la monarquia i la dictadura (1925)
  5. "Descobreixen" que Jaume Compte i Canelles va néixer l'any 1889 i no el 1897
  6. 100 anys d'infiltracions policials a l'independentisme català: de l'infiltrat del 1925 a Bandera Negra a l'infiltrat a Lleida descobert el 2025
  7. Una xaranga gironina guanya un concurs
  8. Castelló d’Empúries homenatja Jaume Compte en el centenari del Complot de Garraf
  9. Vaga general per al 29 de maig!
  10. Presentació a Reus de la reedició del llibre de Joan Crexell i Payà, "El Complot del Garraf (1925)"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid