Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Docents en lluita
276 pares i mares d'infants en edat escolar de tot Menorca s'oposen al TIL
09/06/2014

A iniciativa d'un grup de mares i pares del CEIP Castell de Santa Àgueda de Ferreries, durant aquest cap de setmana, un total de 276 pares i mares d'infants en edat escolar de tot Menorca han signat una carta col·lectiva de rebuig als projectes del Tractament Integral de Llengües (TIL) dels centres educatius, imposats de manera inflexible per la Conselleria d'Educació.

Els pares signants es comprometen a votar NO a les consultes que, per ordre de la Conselleria, han de fer tots els centres, però que tanmateix, segons la normativa de la pròpia Conselleria, només són consultives. La Conselleria deixa clar que, tanmateix, faran el que voldran.

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  5. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  6. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  7. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  8. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  9. Es presenta el llibre "La moguda juvenil a la Prosperitat. 1980-2000"
  10. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid