Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llengua
31 de maig, a Palma faran un mar de llaços quadribarrats en defensa de la Llengua

Es recupera després de tres anys la Diada per la Llengua que es començà a celebrar els anys 90 per reivindicar el català i l'autogovern.

24/05/2014

L'Obra Cultural Balear (OCB) ha presentat aquest dissabte la 'Diada per la Llengua' que se celebrarà el pròxim 31 de maig i que té per objectiu reivindicar la defensa i l'ús del català en tots els àmbits. La jornada, que s'iniciarà a plaça d'Espanya, tindrà el seu punt àlgid amb la celebració d'un gran mar de llaços quadribarrats a la Plaça Major.

Recupera la Diada per la Llengua

La plaça Major de Ciutat és el lloc escollit per acollir aquest acte que pretén conscienciar a grans i petits de la importància de defensar la llengua pròpia després de tres anys de retrocessos en els drets dels catalanoparlants. Després de la gran mobilització del 25 de març de 2012, “Sí a la nostra llengua”, l'OCB ha considerat més oportú organitzar una jornada participativa i no una nova manifestació.

Valora
Rànquings
  1. "Xiuxiuejar" l'enèsim intent de xarxa social catalana que aquest cop podria triomfar
  2. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  3. Presentació dels llibres de Joan Rocamora, fundador de Llibertat, a Mataró
  4. La Festa de l’Ós ja omple de tradició i ritu els carrers de Sant Llorenç de Cerdans
  5. 89a concentració a Via Laietana 43 per exigir un centre de memòria i denunciar la repressió
  6. Presenten la versió digital del Direlex, una eina amb més de 18.000 recursos lèxics per revitalitzar el català
  7. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  8. L’home que intentà alliberar Lluís Companys
  9. "Prou excuses. Els pisos, per viure-hi!"
  10. Tossudament alçats!
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid