Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Llengua
31 de maig, a Palma faran un mar de llaços quadribarrats en defensa de la Llengua

Es recupera després de tres anys la Diada per la Llengua que es començà a celebrar els anys 90 per reivindicar el català i l'autogovern.

24/05/2014

L'Obra Cultural Balear (OCB) ha presentat aquest dissabte la 'Diada per la Llengua' que se celebrarà el pròxim 31 de maig i que té per objectiu reivindicar la defensa i l'ús del català en tots els àmbits. La jornada, que s'iniciarà a plaça d'Espanya, tindrà el seu punt àlgid amb la celebració d'un gran mar de llaços quadribarrats a la Plaça Major.

Recupera la Diada per la Llengua

La plaça Major de Ciutat és el lloc escollit per acollir aquest acte que pretén conscienciar a grans i petits de la importància de defensar la llengua pròpia després de tres anys de retrocessos en els drets dels catalanoparlants. Després de la gran mobilització del 25 de març de 2012, “Sí a la nostra llengua”, l'OCB ha considerat més oportú organitzar una jornada participativa i no una nova manifestació.

Valora
Rànquings
  1. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  2. Hi som: organitzar-nos i alçar-nos
  3. 200 professors d’arreu del món reclamen la llibertat de Pablo Hasél
  4. Poble Lliure denuncia el “silenci còmplice” davant els casos de transfuguisme vinculats a Aliança Catalana
  5. Llengua Morta debuta amb un single que reivindica llengua, País i futur
  6. El vídeo d’“Amb el cor” del Correllengua Agermanat supera les 15.000 visualitzacions en menys d’una setmana
  7. Concentració davant Via Laietana 43 per reclamar memòria i reparació
  8. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
  9. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  10. StopAgroparc denuncia una ofensiva judicial d’Ametller Origen contra l’ecologisme combatiu del Penedès
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid