Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
LLUITA INSTITUCIONAL
Mocions i preguntes de la CUP Vilanova i la Geltrú

La  CUP presentarà dues mocions i tres  preguntes orals al Ple de dilluns vinent a l'Ajuntament de Vilanova.

30/04/2014 Política
La primera moció que presentarà la CUP Vilanova i la Geltrú és en suport a la Plataforma en Defensa de l’Ebre (PDE) i a la lluita pels cabals ambientals i es demana que es doni suport a la Plataforma en Defensa de l’Ebre en tot allò que sigui necessari per tal d’organitzar actes i convocatòries de mobilització que li siguin necessàries. Manifestar al Ministeri d’Agricultura, Alimentació i Medi Ambient el rebuig de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú al Pla hidrològic de la Demarcació Hidrogràfica de l’Ebre aprovat pel Consell de Ministres el passat 28 de febrer de 2014. Ratificar que com marca la Directiva Marc de l’Aigua, l’aigua és un patrimoni que no pot estar en mans d’interessos privats i Fer arribar aquests acords a la Plataforma en Defensa de l’Ebre, C/Enric d’Ossó, 23, Tortosa, 43500 i al Ministerio de Agricultura Alimentación y Medio Ambiente.

La segona moció que presenta la Candidatura d’Unitat Popular és per habilitar zones wifi a la ciutat i es demana que en el termini de tres mesos la regidoria responsable de noves tecnologies elabori una proposta d’implantació de zones Wi-Fi en espais de la ciutat de Vilanova i la Geltrú, posant especial èmfasi en parcs, places i platges. La proposta ha de valorar els requeriments tècnics, econòmics i jurídics, amb l’objectiu de que aquest servei pugui ser una realitat abans de finalitzar el 2014.

Finalment, les preguntes orals que farà la formació independentista al Ple de maig del 2014 seran  sobre el Festival “Vida”, sobre la possibilitat de consulta pública dels pressupostos i la presentació d’al·legacions i sobre l'equipament de la Plaça del Port.

Valora
Rànquings
  1. Avui la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ha penjat 3 pancartes a 3 empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  2. Marxa sobre Montserrat per plantar cara a la monarquia espanyola
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convida a cremar la fotografia de Felip VI a les fogueres de Sant Joan
  4. Crònica d’una mort anunciada
  5. Fuita d’aigua radioactiva en el circuit primari del reactor de la Central Nuclear d’Ascó I.
  6. "Tan fàcil com posar un filtre verd"
  7. El Delta del Llobregat, un paradís amenaçat
  8. Feixos de llenya d'arreu dels Països Catalans per a la regeneració de la Flama del Canigó
  9. El futur no aterra amb més avions
  10. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans denuncia l’espoli de les obres de Sixena i exigeix que romanguin al MNAC
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid