Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Unitat Popular
David Fernàndez al País Valencià

El diputat per la CUP-AE al Parlament de Catalunya realitzarà un total de tres actes, concretament a Biar, a l'Alcoià, on es presentarà la CUP, a Sueca, a la comarca de la Ribera Baixa, i Almàssera, a l'Horta Nord.

10/04/2014 Política
El diputat per la CUP-AE  al Parlament de Catalunya realitzarà una sèrie d'actes al País Valencià el 3 i 4 de maig per a presentar els nous projectes polítics a diferents pobles del nostre territori. Es faran uns actes a les poblacions de Biar, a la comarca de l'Alcoià, Sueca, a la Ribera Baixa i Almàssera, a l'Horta Nord.

El primer acte es realitzarà el tres de maig, dissabte, a partir de les 12 del migdia a Biar, per presentar la CUP del poble en un acte on intervendrà Eduard Garcia per la CUP de Biar juntament amb una altra companya de l'Assemblea local, el Jesús Frare per la CUP d'Almàssera i el David Fernàndez, l'acte es realitzarà a la plaça de l'Ajuntament, tot i que en cas que ploguera es traslladaria a la Casa de Cultura, a una de les sales multifuncionals. L'acte acabarà en un dinar a preu popular. A més a més val a dir que Biar és el primer poble fronterer del país on s'organitza la CUP, ja que és a set kilòmetres de Villena, històricament castellanoparlant i capital de l'Alt Vinalopó, tot i això Biar ha sabut conservar la seua identitat i tradició lingüística i mostra d'això és la formació de la CUP.

El segon acte que es realitzarà serà Almàssera, organitzat per la CUP d'Almàssera, a les 18 h. de dissabte a la sala de cultura i amb les intervencions de Juan Ramón Ferrandis, coordinador de la Plataforma l'Horta Nord contra les retallades, Vicent Maurí responsable del sindicat Intersindical Valenciana (que també representa a la IAC i STEI), David Fernàndez i Antoni Infante de la CUP d’Almàssera.

Finalment, el tercer acte tindrà lloc a Sueca, a la comarca de la Ribera Baixa, en un acte sota el títol "Fent via cap a la llibertat per canviar-ho tot" que tindrà les intervencions del Guillem Agulló i el David Fernàndez, l'acte està organitzat per la Xala i Reconstruint Fuster diumenge 4 de maig a les 11 h. tot i que encara s'ha de determinar el lloc de realització de l'acte.

Un dels polítics millors valorats

Val a dir que ara mateix el diputat de la CUP és un dels polítics més ben valorats al Parlament de Catalunya, i les seues intervencions han donat molt que parlar. Entre altres quan fa broma sobre el secessionisme lingüístic imposat pel PP a la Franja de Ponent, com també quan durant una de les meses del Parlament anomena "lladre" a l'ex-president de Catalunya Caixa, Adolf Todó tot i que possiblement la intervenció que més revol va alçar fou quan li va mostrar una sandàlia a l'ex-ministre d'Economia espanyol amb els governs d'Aznar, Rodrigo Rato, també ex-president de Bankia, recordant-li que a Iraq és símbol de menyspreu i vergonya, a més a més Fernàndez li apostilla: “Fins aviat, gàngster. Fora la màfia!”.

Valora
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. "Temps de mobilització"
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  4. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  7. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  8. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  9. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  10. 25 d'abril de 1707: 318 anys de resistència
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid