Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
UCRAÏNA
Continuen els enfrontaments a l'est d’Ucraïna

Ahir un helicòpter de la Força Aèria d'Ucraïna va ser abatut per grups pro-russos partidaris d’annexar l’est d’Ucraïna a Rússia alhora que els EUA han enviat tropes als països fronterers amb Ucraïna després d’afirmar que avions russos van violar l'espai aeri ucraïnès

26/04/2014 Internacional
L'helicòpter de la Força Aèria d'Ucraïna va ser abatut prop de l'aeròdrom de Kramatorsk, a Donetsk, enmig de l'ofensiva ordenada pel president interí ucraïnès, Alexander Turchinov. A més a més de l’helicòpter abatut, la policia ucraïnesa va confirmar 7 ferits a Odessa a conseqüència d’una explosió contra un control ucraïnès i a  Slaviansk, una ciutat propera a la recentment declarada República Popular de Donetsk, l'exèrcit i forces de seguretat  van iniciar la segona etapa d'una operació militar destinada a controlar el territori ocupat pels “grups d’autodefensa” pro-russos.

Des Kíev, el primer ministre interí, Arseni Iatseniuk, va afirmar que el Govern farà tot el possible per estabilitzar la situació a les “regions rebels” i fer “complir els acords de Ginebra” tot i que continua l'ofensiva militar als territoris a pro-russos. També hi ha acusacions sobre el fet que les autoritats ucraïneses envien grups paramilitars a reprimir els pro-russos de Donetsk, Khàrkiv i Lugansk. Per altra banda, el ministre d’exteriors rus, Serguei Lavrov  va exigir a les autoritats ucraïneses que cessi l'ocupació de l'exèrcit a l’est d’Ucraïna (el primer pas de l'acord de Ginebra) i els EUA han enviat tropes als països fronterers amb Ucraïna després d’afirmar que avions russos van violar l'espai aeri ucraïnès.

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  4. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  5. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  6. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  7. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  8. Policies? Parlem-ne
  9. Junts i la CUP acorden un govern de coalició a Tàrrega i presentaran una moció de censura
  10. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid