Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Allberament Nacional
Molta participació a la primera jornada intensiva del "Signa un vot"

Finalment se superaran els 1.500 punts de recollida d’instàncies el cap de setmana

23/03/2014 Política
Encesa de l'estelada a la plaça de Catalunya Encesa de l'estelada a la plaça de Catalunya

Urnes, vots i participació han marcat la primera jornada de la recollida intensiva del Signa un Vot per la Independència impulsada per l’Assemblea Nacional Catalana (ANC) i l’Associació de Municipis per la Independència (AMI). La jornada ha transcorregut amb total normalitat i sense incidents remarcables, i totes aquelles persones que ho han desitjat han pogut Signar un vot gràcies als punts de recollida escampats per tot el país, sales de plens de diversos ajuntaments incloses. Fins la setmana que ve no hi haurà xifres de participació del cap de setmana.

Finalment se superaran els 1.500 punts de recollida el cap de setmana, amb mes de 3.600 apoderats que vetllen per garantir el correcte desenvolupament del procés. A més de la jornada de recollida, a la Plaça de Catalunya, de Barcelona, s’han encès 15.000 espelmes per formar una immensa urna.
Valora
Vídeos
Encén la flama a Barcelona - 22 de març de 2014
Rànquings
  1. Membres de la CACGI tallen l'accés a les ruïnes d'Empùries on s'ha de reunir avui els Borbons
  2. Boicot, talls de carretera i estelades per mar: l'antimonarquisme planta cara a la visita dels Borbons a Empúries
  3. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  4. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  5. L'ANC protesta contra la visita de Felipe VI al Liceu i denuncia que la monarquia «no té cap legitimitat a Catalunya»
  6. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
  7. Ramon Usall: "Existeixen pocs instruments d'espanyolització més eficaços que la selecció espanyola de futbol"
  8. Homenatge als "Patriotes" que fa seixanta anys van segrestar la Mare de Déu de Núria per desafiar el franquisme
  9. La 58a Universitat Catalana d'Estiu sota el lema «Països Catalans més que mai: desenvolupament o progrés»
  10. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid