Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
MWC
Sembla confirmar-se l’ “impacte econòmic” del MWC que preveia Felip Puig

Felip Puig, conseller del Departament  d’Empresa i Ocupació afirma que el MWC suposa "una gran noticia"  per Catalunya pel benefici del seu impacte econòmic, el que no especificava la seva frase és que bona part d’aquest “impacte econòmic” es nota en el món de la prostitució

27/02/2014 Drets i Llibertats
El Mobile World Congres (MWC) que s’ha celebrat a Barcelona del 24 al 27 de febrer d’aquest any rep el suport de les administracions públiques, especialment del Departament  d’Empresa i Ocupació ja que segons el conseller Felip Puig la celebració del MWC suposa "una gran noticia"  per Barcelona i pel conjunt de Catalunya pel benefici del seu impacte econòmic.

El que no especificava Felip Puig és que bona part d’aquest “impacte econòmic” es nota en el món de la prostitució. Un article publicat a finals de gener al diari La Vanguardia informava que havien augmentat els anuncis on es demanaven professionals del sexe per atendre els assistents al Mobile World Congres (MWC). 

Els anuncis que han proliferat aquests dies no només estaven destinats a trobar treballadores sexuals per les dates del MWC sinó que també oferien serveis als clients (com acompanyament a actes i conferències). Cal recordar que els assistents al MWC normalment són estrangers d'alt nivell adquisitiu (de fet la web del congrés  només està en llengua anglesa). 

Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  6. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid