Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament Nacional
L’ANC i la FAVB aposten impulsar el debat sobre la necessitat d’exercir el dret a l’autodeterminació

La presidenta de l’ANC, Carme Forcadell, i el president de l’entitat veïnal, Josep Lluís Rabell, signen un conveni de cooperació

27/02/2014 Política
La presidenta de l?ANC, Carme Forcadell, i el president de l?entitat veïnal, Josep Lluís Rabell, signen un conveni de cooperació La presidenta de l?ANC, Carme Forcadell, i el president de l?entitat veïnal, Josep Lluís Rabell, signen un conveni de cooperació

L’Assemblea Nacional catalana (ANC) i la Federació d’Associacions de Veïns i Veïnes de Barcelona (FAVB) han signat un conveni de cooperació amb l’objectiu d’impulsar el debat sobre la necessitat d’exercir el dret a l’autodeterminació de Catalunya durant el 2014. La presidenta de l’ANC, Carme Forcadell, i el president de la FAVB, Josep Lluís Rabell, que han oficialitzat l’acord aquesta tarda a la seu de l’Assemblea, han mostrat la seva satisfacció per la signatura.

“El nostre objectiu és treballar conjuntament amb altres entitats, perquè estem tots d’acord amb què el futur polític de Catalunya s’ha de decidir votant. Això ens uneix”, ha explicat Forcadell. La presidenta de l’ANC ha afirmat que “volem que l’estat independent sigui millor; la independència no és un fi sinó un mitjà, i la manera de millorar és escoltar a tothom”. Per la seva banda, Rabell ha aprofitat per convidar oficialment a l’ANC a l’assemblea que la FAVB durà a terme el proper 29 de març.

La signatura ha comptat també amb la presència d’Antoni Morral, membre del Secretariat Nacional, que ha explicat que aquest és el primer dels molts convenis de col·laboració que l’ANC vol establir amb sindicats i entitats de la societat civil. “Compartim un diagnòstic, que és que l’ordre social establert per la constitució del 1978 està esgotat”. “Nosaltres creiem –ha afegit Morral- que aquest canvi necessari passa per la constitució d’un estat propi independent. Però aquest camí el fem junts: és un camí democràtic, pacífic i que manté la cohesió social”.

Al conveni, les dues entitats es comprometen a mantenir reunions periòdiques; participar en espais unitaris que s’estan constituint en defensa del dret a decidir; col·laborar en determinades campanyes de l’ANC; i organitzar actes conjunts entre d’altres.

Valora
Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  4. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  5. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  6. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  7. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  8. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  9. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  10. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid