Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
DRETS SOCIALS
2ª Marxa per la Dignitat i els Drets Socials a Girona

La Marxa s'iniciarà a les 10:30 a de la plaça Constitució de Girona i transcorrerà durant tot el matí fins a arribar al BlocSalt.

26/02/2014 Drets i Llibertats
Davant de la situació d'emergència social que es viu a Girona, a Salt i a la resta de les comarques gironines i del país, la Xarxa de Lluita pels Drets Socials convoca, de nou, a la Marxa per la Dignitat i els Drets Socials el proper dissabte 1 de març. La Marxa s'iniciarà a les 10:30 a de la plaça Constitució de Girona i transcorrerà durant tot el matí fins a arribar al BlocSalt. Durant la Marxa es visitaran diferents espais relacionats amb els drets socials. Uns drets socials, que avui pateixen les retallades dels Governs català i espanyol i que cal defensar per tal de garantir el nostre benestar col·lectiu.

Al llarg de la Marxa es tindran en compte les darreres retallades en drets socials i les lleis aprovades recentment i que resulten més regressives: es reivindicarà l'avortament lliure i gratuït i la seva despenalització, es faran accions pel Dret a Decidir i l'autodeterminació, contra la Llei Mordassa i la Llei d'Estrangeria i per les llibertats civils. També es farà un acció per un model energètic sostenible i contra l'increment de tarifes. Tampoc es deixarà passar l'oportunitat de reivindicar un transport, una sanitat i una educació públics i de qualitat. La Marxa realitzarà accions per exigir la plena ocupació i contra la precarització del treball i pel dret a l'habitatge. Així mateix, es farà una crida per la reobertura de les fonts públiques de Salt, un patrimoni de tots i totes.

Valora
Rànquings
  1. Fa un any que ens va deixar l'amic i company Joan Rocamora i Aguilera
  2. Poble Lliure i La Forja convoquen un acte polític nacional per “fer foc nou” a l’independentisme d’esquerres
  3. El que no vam tombar el 78 encara ens governa
  4. Castelló per la Llengua commemora el 93è aniversari de les Normes de Castelló
  5. L’amic, el germà
  6. L’altre centre de tortura de la Via Laietana
  7. IAEDEN-Salvem l’Empordà denuncia que la finca de Garbet incompleix la normativa i restringeix l’accés a un camí tradicional
  8. Pensar i fer (5). Despotisme i bel·licisme
  9. El Govern blinda 1.700 pisos com a parc públic en una victòria històrica de les llogateres
  10. Les infermeres i les TCAI criden a omplir Barcelona per defensar la sanitat pública
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid