Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Drets humans
Manifestació pel tancament del CIE de la Zona Franca
10/01/2014 Drets i Llibertats
El Centre d'Internament d'Estrangers (CIE) de la Zona Franca: un espai vetat per als drets humans El Centre d'Internament d'Estrangers (CIE) de la Zona Franca: un espai vetat per als drets humans

El nucli de Sant-Montjuïc de la CUP Barcelona fa una crida a secundar la mobilització convocada per demà a les 16:30 h. a la Plaça d’Espanya i a les 17:00 h. al propi CIE de la Zona Franca.

Segons la formació independentista, la gravetat de les últimes informacions conegudes entorn del Centre d’Internament per a Estrangers (CIE) de la Zona Franca donen més sentit a la nostra convicció de que aquest espai de reclusió de persones ha de ser tancat.

També manifesta que la vergonyant opacitat i silenci de l’administració espanyola i la deixadesa i falta de posicionament dels partits i autoritats de la Generalitat ens obliguen un cop més a reafirmar "la nostra solidaritat amb les persones tancades al CIE i a reclamar el seu alliberament i el tancament immediat d’aquests centres".

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  3. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  4. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  5. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  6. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  7. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  8. Polèmica pel pregó de Saúl Craviotto a Lleida pel seu suport al 155 i la seva vinculació amb la Policia Nacional espanyola
  9. La CUP reclama clausurar l’activitat il·legal de la Gola del Fluvià i comprar els terrenys aquest 2026
  10. Blanca Serra: associacionisme, llengua i país
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid