Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Símbols
Algaida també declara la senyera símbol oficial

Els ajuntament de Consell, Sencelles, Lloseta i Capdepera, també aprovaran la moció

15/01/2014 Política
Festa de l'Estendard a Inca Festa de l'Estendard a Inca

El Ple de l'Ajuntament d'Algaida ha aprovat aquest dimarts la moció que dóna suport a què la senyera sigui un símbol local, convertint-se així en el primer consistori socialista en tirar endavant aquesta iniciativa.

El batle del municipi, el socialista Francesc Miralles, s'ha congratulat del consens entre els partits polítics d'esquerres per dur endavant aquesta moció i ha criticat que “el govern del PP complica la vida als ajuntaments en lloc de donar-los suport”.

Consell, Sencelles, Lloseta i Capdepera, també aprovaran la moció

Els ajuntaments de Consell, Sencelles, Lloseta i Capdepera també tenen previst aprovar en el pròxim plenari aquesta iniciativa que va en defensa de la cultura i la història de les Illes, però també dels drets i llibertats dels ciutadans i ciutadanes.


Valora
Rànquings
  1. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  2. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  3. La IV Trobada de Dones dels Països Catalans debatrà a Prada sobre feminisme i construcció nacional
  4. Poble Lliure i La Forja organitzen dos actes a Arbúcies i Girona amb motiu de la Diada
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. L’Assemblea Sobiranista reclama expulsar Aena dels aeroports de les Illes
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  9. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  10. Les entitats memorialistes recorren la declaració de Via Laietana 43 i exigeixen la fi dels usos policials
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid