Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Alliberament Nacional
Els joves del Vallès Oriental debaten sobre la independència
14/11/2013 Política
Debatran  sobre la legitimitat de la consulta i els pros i contres de la independència Debatran sobre la legitimitat de la consulta i els pros i contres de la independència

Les joventuts de CDC, ERC, PSC, PP, ICV, C’S, SI i el col·lectiu de l’Esquerra Independentista Arran debatran el proper 22 de novembre sobre la legitimitat de la consulta i els pros i contres de la independència

A les 20.15h la Casa de Cultura Sant Francesc de Granollers acollirà l’acte “Independència: sí o no?”, un debat que donarà veu a les joventuts dels partits de la comarca per tractar una qüestió tan vital com ho és la sobirania de Catalunya o els Països Catalans.

Ho organitza l’Assemblea Nacional de Joves Independentistes (ANJI), la sectorial de joves de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC). Oriol Puig, membre de l’ANJI i col·laborador en diversos mitjans de comunicació, moderarà el debat, que s’organitzarà al voltant de quatre preguntes adreçades als participants: la legitimitat de la consulta, la necessitat de la independència, les polítiques que es duen a terme en una Catalunya autonòmica i la situació dels joves en un hipotètic estat català. A continuació, hi haurà torn de preguntes obert a tots els assistents.

Hi intervindran Pere Canal, de JNC (CDC); Guillem Pujadas, de JERC (ERC); Ariadna Jaumot, de JEV (ICV); Arnau Ramírez Carner, de JSC (PSC); Marc Checa, de les Noves Generacions (PP); José Antonio Navarro, de J’s (C’s); Marc Maynou, d’Arran (EI), i Maiol Sanahüja, de SI.

Valora
Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  4. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  5. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  6. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  7. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  8. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  9. Cal repensar el model sindical
  10. La manifestació de la Intersindical a Barcelons aplega centenars de persones
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid